Las Vegass - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Celine Koets - WaarBenJij.nu Las Vegass - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Celine Koets - WaarBenJij.nu

Las Vegass

Blijf op de hoogte en volg Celine

01 November 2015 | Verenigde Staten, Moscow

Hoi iedereen,

Het is al weer een poosje geleden dat ik iets geplaatst heb hier, dus ik dacht dat het wel weer is tijd werd voor een update. De afgelopen weken heb ik weer veel beleefd en nieuwe dingen gedaan. Allereerst heb ik mijn eerste toernooi sinds december vorig jaar weer mogen spelen, en dit was in Las Vegas echt supercool! Het toernooi was van woensdag tot en met zondag. Op maandagavond waren wij al vertrokken omdat we dinsdagochtend een vroege vlucht hadden naar Las Vegas. Nadat we waren aangekomen dinsdagmiddag gingen we trainen en dit was wel even wennen, het was namelijk 35 graden en dit was wel een verschil met Moscow waar het 15 graden is haha. Bij dit toernooi was het ook erg leuk dat ik een paar andere Nederlanders weer zou zien en we even gezellig konden bijkletsen! Woensdag was het dan zover, mijn eerste wedstrijden weer! Ik had er echt superveel zin in, ik zou een dubbel en een single spelen. De dubbel wonnen we de eerste ronde en dat was echt heel gaaf, helaas verloor ik de single, maar gelukkig had ik wel goed gespeeld en de coach was ook tevreden en had vertrouwen in me, dit gaf me echt een fijn gevoel. De volgende dag zou ik dan in de verliezersronde in de enkel spelen en hier moest ik tegen een Nederlandse Tessa, dit was altijd een trainingsmaatje van mij in Nederland, dus dit was echt heel toevallig. Van haar had ik in Nederland nog nooit gewonnen dus ik was wel een beetje zenuwachtig, maar mijn coach gaf me echt vertrouwen en nu heb ik voor het eerst gewonnen van haar! Natuurlijk hebben we Las Vegas ook nog verkent met het hele team en zaterdag zijn we weer teruggereisd naar Moscow. Al met al was het een hele leuke trip en veel dingen geleerd.
Volgend weekend hebben we een toernooi in Spokane en de week erna hebben we nog weer een toernooi in Las Vegas en dan zit het Fall seizoen er al weer op. Vanaf dan zullen we alleen nog gaan trainen voor de Spring wanneer het competitieseizoen tegen andere universiteiten begint, hier heb ik echt heel veel zin in, we zullen dan bijna elk weekend meerdere wedstrijden hebben!
En ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier wordt het weer steeds kouder en slechter met veel regen. Door dit slechte weer hadden we een teamuitje met het team in plaats van tennistraining en zijn we wezen bowlen met z’n allen en dan moet ik natuurlijk wel even vermelden dat ik 1e ben geworden haha!
Ook heb ik voor het eerst homecoming meegemaakt. Ik weet nog steeds niet precies wat het is, maar ik weet wel dat het iets met een footballmatch te maken heeft en dat er veel mensen op af komen en dat er allemaal grote feesten zijn haha. Dit homecoming weekend was in het weekend van 23 oktober en er kwamen allemaal mensen van buitenaf, de parkeerplaatsen stonden vol met campers en op de vrijdagavond voor de dag van de footballmatch was er een groot feest met vuurwerk en een groot kampvuur. Op zaterdag was de footballmatch en ik had het nog nooit zo druk gezien, was echt vet om te zien en ook leuk dat we uiteindelijk de wedstrijd nog gewonnen hadden.
Daarnaast heb ik afgelopen weekend mijn eerste Halloween gevierd! Dit was echt heel grappig om mee te maken en om te zien hoe dat feest hier leeft. Iedereen liep gisteren en vandaag verkleed op de campus en alle kinderen doen trick or treat. Natuurlijk hadden we ons als team ook verkleed en snoep uitgedeeld aan kinderen die langskwamen. Echt een leuke ervaring om dit voor het eerst mee te maken!

Het wordt verhaal wordt alweer aardig lang en ik denk dat ik jullie wel weer een beetje op de hoogte heb gebracht van alle gebeurtennissen hier!
Tot snel!
Celine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Moscow

Mijn eerste reis

Studeren en tennissen aan de University of Idaho in Moscow, Idaho

Recente Reisverslagen:

19 April 2016

Time flies

19 Januari 2016

Christmass

01 November 2015

Las Vegass

24 September 2015

The first month!
Celine

Actief sinds 23 Sept. 2015
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 7155

Voorgaande reizen:

21 September 2018 - 09 Februari 2019

Minor Austria

16 Augustus 2015 - 31 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: